يوم الثلاثاء 3:00 صباحًا 19 يناير، 2021

ليزر الجسم فرحني 6 شهور وبكاني بعدين

سوء استخدام الليزر , ليزر الجسم فرحنى 6 شهور و بكانى بعدين

الليزر دة مشكلة بجد انا عن نفسي مش بحب استعمالة لان لية اضرار كتير و ربنا يستر

 

عملت ليزر عند عياده المحترفون عملت 5 جلسات اول 3 جلسات تمام و جميع شي حلو رابع جلسة انحرقت فى  ظهري مساحة زي 2 سم ف3 سم مربعات صغيرة الوقت لى  5 شهور خف الحمدلله بس لسه  اثر بسيط خامس جلسة انحرقت ففخذى اليمين و ركبى انا مستغربة الوقت اول الجلسات ما انحرقت لية الوقت  قام يحرقنى و على  كلام الممرضة نفس الدرجة ما تغيرت و الشى الى مزعلني  اول الجلسات كان الشعر يطلع بعد شهرين احدث جلسة ما جا لها شهر و طلع شعر حسيت انهم غيرو الجهاز اتوقع كده  لان حرقى الاول و ساب اثار بجسمي مربعات و حرقى الثاني دوائر طيب انا  الوقت فسرت يمكن لان بشرتي بقت  حساسه  الى خلصوا جلساتهم صار عليكم كدا  و الله يفرحكم دلونى على  اي مركز ممتاز بجدة لان تعبت  نفسي من المحترفون و فرحى قرب ما فمجال انحرق و الله انني زعلانة و على قول المثل يافرحة ما تمت و نسيت اقلكم شي كانت  جلساتى الاولي كان جسمي صافي بعد الجلسة الوقت مسامات و نقط سودة و الله بعيط شوروا على الله يفرحكم و يريح بالكم و يفرج لكم جميع هم

 

ليزر الجسم فرحنى 6 شهور و بكانى بعدين

ليزرات الجسم فرحنى 6 شهور و بكانى بعدين

 

صور photos



لذيذة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.